söndag 5 februari 2012

Min stora skuld!

Jag har varit en dålig bloggare. Om detta ber jag på ett högt okonfessionellt sätt om nåd för. Kort så har det varit mycket annat för både ordföranden som sådan och den person som råkar vara ordförande att arbeta med.

I morgon är det teologpub. Vi vet ännu inte var. Så snart festgeneralen vet, vet jag, och vet jag, då vet åtminstone snart ni. Håll utkik!

I morgon är det mycket arbete med rekryteringsgruppen. Dels ska ett lektorat tillsättas (kyrko- och missionsstudier med pastoralteologi) och det kluras över anställningsordningens föreskrifter i den mån vi behöver specifiera dem lokalt. Efter en sådan lång dag kommer teologpub antingen att passa mig väldigt väl eller inte alls. Den som lever får se. I det fall jag inte masar mig dit räknar jag med att övriga teologpubare håller omsättningen uppe på en anständig nivå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar